مبانی CKD: آیا می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح GFR
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم سنگ کلیه را تحت تاثیر قرار سطح GFR؟ بسیاری از مردم در نظر گرفته است که سنگ کلیه هیچ ربطی به با سطح GFR. در واقع، آنها نزدیک مرتبط است. آیا آن را باور ندارد؟ اجازه دهید یک نگاهی هم.

کلیه قسمت اصلی تشکیل سنگ ادراری است، از هر نوع سنگ را می توان در کلیه تشکیل شده، همه بیشتر از همه حساب دیفرانسیل و انتگرال حالب در کلیه تشکیل شده است. و به سنگ کلیه هستند احتمال بیشتری برای آسیب کلیوی به طور مستقیم از سایر نقاط سنگ. پس از آن به تشخیص بسیار مهم است و درمان آن قبل از آن. اگر شما می توانید آن را در اوایل درمان نشود، ممکن است انسداد کلیه و هیدرونفروز القاء، حتی سرکوب کلیوی پارانشیم علت اسکلروز گلومرولی یا مرگ، در گذشته آسیب عملکرد کلیه و افزایش سطح کراتینین. بنابراین هر زمان که شما پیدا سنگ، آنها را نادیده بگیرد، به بیمارستان بروید فورا است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از آنها را به آسیب کلیه ها. اگر کلیه ها آسیب دیده اند، وحشت نکنید، اگر آن را جدی نیست، پس شما از سنگ خلاص شدن از شر، کلیه خود را می توان بیش از حد معکوس شود. اما اگر کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، شما باید بیماری خود را بدون هر گونه تاخیر را درمان کند. در غیر این صورت، شما ممکن است از شانس گرفتن بازیابی از دست داده. پس از بیماری خود را تحت کنترل، شما می خواهم دوباره بررسی عملکرد کلیوی بهتر است خود را در زمان، به دلیل آن می تواند در هر زمان عود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیوی خود نیاز دارید، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت یا ترک پیام های زیر، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

از مطالب فوق، ما شناخته شده اند که سنگ کلیه سنگ کلیه می تواند سطح GFR تاثیر می گذارد. اگر شما در وضعیت مشابه هستند، من امیدوارم که این متن می تواند به شما در بعضی خاص کمک کند. اگر پاسخ شما می خواهید را دریافت نکرده اند، شما می توانید ما را با سوال خود را ارسال کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

مبانی CKD: آیا می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح GFR





:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، سنگ کلیه، GFR، آیا می توانم سنگ کلیه تاثیر سطح GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: